Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

wtorek, 21 stycznia 2014

Szydełkowa lala

Dziś post z polskimi znakami !!! Pewien miły ktoś, a raczej ktosia, zmobilizowała mnie do poszukiwań i zmiany znaków. Ja taki osioł jestem, że nie pomyślałam o tym, iż mogę sobie  polskie znaki ustawić. Tylko jeszcze mi się myli lokalizacja y i z, bo to wciąż pozostaje po niemiecku. Pytajniki itp tez się schowały, muszę sobie przypomnieć gdzie były na polskiej klawiaturze.

W temacie posta  szydełkowa lala. Tak z głupia się zaczęła, bo robiłam sobie kółeczko i wpadłam na pomysł stworzenia lalki. Tak tez powstały nóżki, a póżniej już samo poszło. Pomysł wykonania rodził sie na bieżąco, bez zbędnych początkowych szkiców i planów. Lala mierzy sobie 40 cm, więc taka mała nie jest. A efekt...... Oceńcie sami



Lala w towarzystwie wciąż powstających serduszek prezentuje się ciekawie


W porownaniu z misiem i moja birmatową komódką jest dość spora. 


Osobiście z efektu jestem zadowolona, choć same usta zajęły mi godzinę i nie są do końca  takie jak bym chciała.
Dziękuję Wam za miłe komentarze pod poprzednim postem. Buziam Was ciepło, choć pogoda za oknem mało ciekawa.

8 komentarzy:

  1. Szacuneczek! Lala jak się patrzy :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ta lala jest cudna,aż chciałoby się taką mieć i pobawić mimo,że ja już stara jestem .Normalnie nie mogę się napatrzeć jak ją fajowo zrobiłaś.Kurcze cofam się i powiększam i dojrzałam ,że ona ma rumieńce czy róż na policzkach.Normalnie czad co tu dużo gadać,zdolniacha z ciebie nieziemska.Trzymaj się i tak dalej cudnie dziergaj:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna lala. Kojarzy mi się ze szmacianymi laleczkami, które szyła mi w dzieciństwie mama. Były włosy z włóczki i szydełkowe kiecki, oj to czasy były:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza :) Ja mam zawsze problem z lali buźką, bo zawsze jakaś koślawa i wykrzywiona mi wyjdzie. I takim sposobem lalę mam już gotową, ale nie ma ona twarzy ;) Twoja jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja nie mogę.fantastyczna!!Nie wiem czemu,ale ja zawsze patrzę na nogi,na buty,Twoja ma doskonałe obuwie,ale ma też superaśne gatki,takie akurat na ciepłą zimę tego roku;))

    OdpowiedzUsuń