Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 27 stycznia 2014

jaja w kubraczkach

 Pomalutku trzeba zacząć myśleć o Świętach Wielkanocnych. Czas najwyższy wyciągnąć sprzęt wiercąco frezujący, barwniki i skalpele. Zanim jednak to nastąpi, wyczarowałam kilka szydełkowych kubraczków na świąteczne jajka. Dziś prezentuję Wam koszulki, niebawem pojawią się ażurki, które obecnie się suszą.






 W weekend zawitała do nas zima !!! Póznym  sobotnim wieczorem spadł śnieg, więc w niedzielę dzieciaki miały ogromną frajdę. Sanki, śnieżki, lepienie bałwana. Musieliśmy wszystkie śniegowe atrakcje zapewnić szkrabom w jedno południe, w obawie przed szybkim zniknięciem białego puchu. Temperatura cudem spadła do -3 stopni, niestety wieczorem już wyskoczyła na plus pokazując nam dwie kreski na termometrze. Śnieg zaczął topnieć..... dziś bałwan w ogródku zgubił swój marchewkowy nos i węgielkowe oczy. Ślepy, bez węchu.... kaleki biedaczyna. 






8 komentarzy:

  1. Wielkanoc! Ale leci :-)
    Superowe kubraczki! Bałwan tez stylowy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. I Ty ,,Brutusie''przeciwko mnie?!Już Wielkanoc u Ciebie?Ja nawet nie myslę o Wielkanocy,bo boję się,że na dwa miesiące przed,całe święta znudzą mi się tak jak Boże Narodzenie;)
    A tak poważnie,to zakochałam się w żonkilach.Jaja,a właściwie koszulki też są piękne,ale co się dziwić,przecież Ty jesteś mistrzucha w tym fachu;))
    Ale najładniejsze są Twoje dzieciaczki;)
    Trzymajcie się cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudne jajeczka, a ja tu wieszaczki produkuję (zapraszam obejrzeć) zaraz je rzucam i biorę się za jajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie ,,ja tam jeszcze o Wielkanocy nie myślę,sorki może myślę ,ale o robieniu to nie ma nawet mowy ,bo mi bokami wyjdzie .Na razie poświęcam się innym pracom i technikom ,tzw,pełny luzik.
    Dzieciaczki za to jakie szczęśliwe,że śnieg spadł i to są najpiękniejsze widoki .
    Ale Ty Martuniu rób swoje ,bo ja zawsze z wielką przyjemnością zaglądam do Ciebie .Buziole dla mamusi i szkrabów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kubraczki na jajka :) Fajnie, że korzystacie z zimy

    OdpowiedzUsuń
  6. te ubranka dla jajek mnie urzekły! nie mniej niż twój komentarz pod kartką wykon Ania:) Urocza zabawa na śniegu i piękny bałwanek.U nas jeszcze nie ma tyle śniegu aby bałwana ulepić):

    OdpowiedzUsuń
  7. hee a ja dopiero dekoracje bożonarodzeniowe pozbierałam a u Ciebie już jaja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No no, jajka mają wdzianka pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń