Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

niedziela, 1 grudnia 2013

wyniki candy



Wypoczynek w Polsce dobiega konca, tak jak i do konca dobiegla moja cukierkowa zabawa. Poniewaz wpadlam do sasiadki z prosba o dostep do sieci, nie mam dzis jak przedstawic Wam fotorelacji z losowania. Zeby jednak nie bylo opoznien w ogloszeniu wynikow suchy post bez zdjec jakos musi wystarczyc.
Uroczyscie oglaszam, ze slodka paczuszka poleci do.....

el z bloga kartkomaniaczki.blogspot.com

 nagroda dodatkowa przeznaczona dla ktosia zgloszonego   na fb poleci do ...

Muraski z bloga muraskasienudzi.blogspot.com

Gratuluje dzewczynom i prosze o przeslanie adresu do przesylki, coby Mikołaj dotarł na czas.

Wszystkim uczestniczkom dziekuje bardzo za udzial w zabawie. Mam nadzieje ze nowe obserwatorki pozostana w moich progach na dluzej :)


9 komentarzy:

  1. No i nie wygrałam;((Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę:))Wracaj,bo nudno tu bez Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę!
    Zapraszam też do mnie na zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję za zabawę. Nie spodziewałam się, że uda mi się wygrać. Bardzo się cieszę i zaraz smaruję do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom i dziękuje za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki kochana śnieżynki będą moje ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam je w domku i już są ozdobą w pokoiku

    OdpowiedzUsuń