Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

sobota, 14 grudnia 2013

POMOCY !!! Problemy techniczne !!!

Dzis mam do Was pytanie natury technicznej dotyczace bloggera. Od dluzszego czasu mam problem z dolaczaniem gadzetow. Wlasciwie w ogole nie mole dolaczyc zadnego. W temacie banerow na pasku bocznym, moge jedynie edytowac istniejace, pod warunkiem ze otworze je w nowym oknie. Klikniecie mysza (lewy klik :) ) na jakiekolwiek opcje w ustawieniach nie dziala, nic nie reaguje. Zadne edycje, zadne dodatki. Czy ktoras z Was zna przyczyne takiej sytuacji lub miala podobny problem ?? A moze takie problemy sa przeznaczone wylacznie dla mnie? Cholera wie, moze jestem jakas WYBRANA do klopotow technicznych. Przeszukalam siec w poszukiwaniu informacji, niestety nie trafilam jeszcze w zadne pomocne miejsce. Podpowiedzcie cos prosze !!!!!  Juz mi bokiem wychodzi to kombinowanie.

5 komentarzy:

  1. a może to ogólna awaria? mi np. zniknął taki górny pasek, gdzie mogłam bezpośrednio przejść do bloggera lub poczty... :/ nie wiem też, czemu niektóre gadżety dodają sie bez problemów, a niektóre (chociaż robię tym samym sposobem) odsyłają na stronę, ale informują, ze takowa nie istnieje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj nie mogłam dodać żadnego gadżetu, dzisiaj jest ok. Ogólnie to wydaje mi się,że z bloggerem coś się dzieję, bo ja mam problem jak piszę posty. Nie mogę kliknąć w tekście kursorem żeby coś dopisać czy poprawić. Tylko muszę postawić kursor na końcu tytułu posta, wcisnąć enter i dopiero przeskakuje mi na tekst i potem bujam się przesuwając strzałkami w tekście (lewo, prawo, góra, dół). Masakra jakaś :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie podobnie tylko, że dodawać i ujmować gadżety mogę ale zmiana położenia mi się nie zapisuję. Straszny bałagan się przez to robi:/ A ostatnio jak usuwam gadżet to mi się dwa razy otwiera:/ albo niektóre zapisują się podwójnie:/
    Inne rzeczy porobiłam, całą oprawę bloga zmieniłam i wszystko działa, a to dziadostwo nie.
    Ogólnie co chwilę ktoś pisze, że ma jakiś problem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze je strasznie zawodny ten blogger :( Pocieszajace dla mnie jest to, ze nie jestem odosobnionym przypadkiem, bo juz popadalam w depresje, ze tylko mnie jednej blogger nie lubi. Probowalam roznych mozliwosci, zadna nie dziala. Mam nadzieje ze nowy rok przyniesie jakies pozytywne zmiany w funkcjonalnosci systemu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymm blogger robi numery czasem. U mnie niby wszystko działa, ale czasem przy zapisywaniu ustawień zgłasza błąd i w tedy wiem, że sie nie zapisze. Próbuje ponownie i za którymś razem w końcu zaskoczy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń