Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

niedziela, 10 listopada 2013

dokladka do candy !!!!

Mordeczki kochane (uwielbiam takie sformulowanie, mam nadzieje ze sie nie obrazicie)
Zbliza sie czas mojego wyjazdu do Polski, a wiec tez i czas, w ktorym nie bede publikowac zbyt wielu postow, w zasadzie opublikuje pewnie jeden z wynikami candy. I znow narobie sobie zaleglosci na Waszych blogach, ktore oczywiscie nadrobie po powrocie. Kto troche mnie zna ten wie, ze nie posiadam laptopa ani nie kozystam z internetu w lelefonie. Wiadomo - potrzebuje troche czasu bez tych wszystkich cudow techniki. Wystarczy ze mam meza uzaleznionego od gier komputerowych, ktorego widuje wylacznie przy okazji posilkow i to nie zawsze.

Z racji tego, ze nie walicie do mnie drzwiami i oknami na moja cukierkowa zabawe, musze Was jakos czyms jeszcze zwabic. Na czas mojej nieobecnosci pozostawiam Wam post z malym handmejdowym dodatkiem do candy.
Postanowilam, ze do zawieszkowego zestawu dorzuce jeszcze twory nastepujace :

1 - Zawieszka 2 in 1 :)  Mozna ja rozdzielic i zawiesic osobno. Oczywiscie mozna je takze prac.



Do zestawu dolacze grafitowo zolty komplet lapek kuchennych i cieple wdzianko na kubek do kompletu.





Nooooo mam nadzieje ze na takie cukierkowe rozdanie bedzie wiecej chetnych. Zglaszamy sie pod postem o candy, czyli tutaj KLIK. Mozna rowniez polubic moj profil  na facebooku, udostepnic konkursowe foto , napisac komentarz i podwoic szanse na wygrana. Na fb dodatkowo wylosuje nagrode niespodzianke. To wszystko tutaj KLIK



Poza robotkami ze specjalnym przeznaczeniem na candy, powstaly jeszcze inne twory :)

Lapki kuchenne do mojej pistacjowej kuchni


zawieszki

i na koniec szydelkowa  sakiewka




Zycze Wam cudownego listopada!!! Wszystkim  tym, ktorzy szykuja sie jeszcze do wszelkich targow swiatecznych itp. zycze swietnych wynikow sprzedazy i samych zadowolonych usmiechnietych klientow.
Widzimy sie obowiazkowo 1 grudnia na ogloszeniu wynikow mojego candy.






9 komentarzy:

  1. Śliczności na dokładkę! Owocnego pobytu tam , gdzie wyjeżdżasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mordeczko Ty moja ,skoro tak lubisz bo ja też, wyleżałaś się w łóżeczku,wychorowałaś no to i wymyśliłaś niezłą dokładeczkę .Fajnie byłoby wygrać te cudeńka ,ale przy miom szczęsciu to mogę tylko pomarzyć.Odpoczywaj sobie tak dokąd zmierzasz ,a ja będę tęsknić za Twoim powrotem i fantastycznymi postami.Także wracaj szybko do nas pełna nowych pomysłów i dobrego humoru.Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to nie walą?!Takie cukierasy przecudne i nie walą?!
    Fajnie masz ,że jedziesz,lecisz czy tam nie wiem co.Odpocznij sobie od tego całego bałaganu;)))
    No nie powiem,bo będzie mi Ciebie trochę brakowało;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością obejrzałam cały Twój blog i jestem pod ogromnym wrażaniem pomysłowości i wszechstronności.
    Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kubeczek teraz na pewno nie zmarznie :)
    Bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ocieplacz gitesik! :-) Ja nie umiem takich cudeniek... Ostatnio próbowałam się wczytywać w opisy jakiegoś szydełkowego projektu i stwierdzam, że to jakiś kosmos!!! pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności na dokładkę:) Udanego pobytu w Polsce,odpoczynku i dużo uśmiechu po powrocie do Nas:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ocieplacz na kubek jest bombowy , mam go i nie zawaham się go użyć ............dziękuję ...... miłego powrotu

    OdpowiedzUsuń