Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

sobota, 3 sierpnia 2013

fantazja jest od tego

No masz Ci babo placek!!!! A moze i zakalec :) Godzine temu poniosla mnie wyobraznia i to na calego. Wygrzebalam niedawno zmajstrowana kartke na osiemnastke dla bratanicy, zeby w koncu laskawie poniedzialkowego poranka grzecznie ja wyslac  i wpadl mi do glowy pomysl niebylejaki. Dorobilam do karteczki szydelkowa bizuterie. Przypomnialam sobie, ze gdzies w szpargalach zalegaja nigdy nie uzywane bizuteryjne duperele, wytaszczylam wiec bigle i poswiecilam kilka krotkich minut na dzialanie. Uzylam kilka centymtrow naturalnej bawelny, dolozylam rozyczkowe drewniane koraliki i ...... efekt jest taki :
W temacie bizuteri jakiejkolwiek, to moj debiut !!!!




 Rzeczona karteczka z przyczyn technicznych szyta jest tylko czesciowo, z reszta musialam improwizowac uzywajac pisadla :)





Jakosc zdjec jak zawsze...... ale czego mozna sie spodziewac robiac fotki ciemna noca ???


5 komentarzy:

  1. Fotki są w porządku;)Kartka bardzo mi się podoba,super wzór i kształt;)Biżuteria też nie byle jaka,różyczki bardzo ładnie pasują do koloru serduszek;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, a debiut biżuteryjny bardzo udany.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, a serduszkowy komplecik milusi!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne piekne prace,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bello blog de trabajos ,felicidades un cordial saludo desde Argentina ,Sara.

    OdpowiedzUsuń