Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

niedziela, 28 kwietnia 2013

moj blog umiera !!!

Od czterech dni usiluje stworzyc post z ostatnia praca, ale cos mi tutaj nie dziala. Nie moge wstawic zadnego zdjecia, nie sciaga mi nic z komputera. Czy ktos z Was zna moze taki problem i moze podpowiedziec o co w tym chodzi ?? 

POMOCY !!!!

5 komentarzy:

  1. Napisałam maila. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jest dokładnie tak samo :( Nie wiem, co się dzieje i trochę mnie to zaczyna denerwować

    OdpowiedzUsuń
  3. Może są jakieś problemy z serwerem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Az się wystraszyłam jak przeczytałam tytuł,ale trochę odetchnęłam;)
    Ja nie mam pojęcia co się dzieje,ale widzę,że już dziewczyny poszły z pomocą;)
    Napraw problem i wracaj do nas ze zdjęciami;)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tak mam, tzn. muszę dość długo czekać aż zdjęcia się wczytają. Ostatnio czekałam godzinę , żeby wgrać dwa zdjęcia. Zostawiłam po prostu i zaktualizowałam jak się wgrały. Powodzenia i cierpliwości

    OdpowiedzUsuń