Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

poniedziałek, 26 listopada 2012

swiateczna mieszanka



Pomalu koncze prace, bo w piatek trzeba zawiezc wszystko na Markt. Z rozpedu dorobilam jeszcze trzy kartki, tym razem quilling i haft matematyczny. Wyjatkowo w tym roku nie robilam zadnych krzyzykow. Pomylka - krzyzyki robilam, ale na wielkanoc, haha. Moje foty zawsze sa plaskie, ale zapewniam, ze gwiazdki i napisy sa na kostkach dystansowych, podobnie fragment z haftem.



Zmajstrowalam jeszcze dwie bombki cekinowe. Osobiscie okropnie mi sie nie podobaja, sa jakies takie, jak to moj maz mowi - bardzo tureckie. Ale, ze cekiny i szpilki leza u mnie od jakis 3 lat, postanowilam w koncu jakos je wykozystac. MAlo wyrazne, ale fotograf ze mnie marny.





Kilka papierowych dupereli do kompletu. Ostatnio chyba zapomnialam wrzucic gwiazdki i serducha, ale juz sa spakowane w kartonie, wiec na pewno nie bede za nimi grzebac.




Jeszcze lampionik z recznie malowanymi krzaczkami.


W kolejce jeszcze czekaja drewniane dzwoneczki decu, ale to juz jutro....
Drewniane co nieco do decu kupuje tutaj





1 komentarz:

  1. Wszystkie prace są prześliczne. Bombki też są fantastyczne, takie inne i dzięki temu mają swój urok:)

    OdpowiedzUsuń