Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

środa, 21 listopada 2012

pracowicie

Dzis znow na roboczo. 1 grudnia tuz tuz !!!! 
Na poczatek slonecznikowa kula, w ktorej chyba wlasnie sie zakochalam :) Srednica 30 cm, kilka godzin pracy, niestety obowiazki domowe same sie nie wykonaja. Na kiermaszu wcale nie musi byc do konca swiatecznie. Istnieje przeciez cos takiego jak strefa dobrego prezentu :) A urodziny w grudniu na pewno ma wiele osob. Kup pan kulke :) Tanio sprzedam !!!! haha  Obok margaretki na wrzosowo, ale lampa blyskowa zmienila kolor kwiatow. Srednica 25 cm




Pierwsze podkladki pod kubki z plyt CD. Docelowo beda komplety po 6 sztuk z pudeleczkami


Stroik swiateczny z papierowej wikliny

i stroik dzwonek na srebrno. Moja pierwsza praca ze styropianowa forma. Jakos lepiej mi sie pracuje z wyobraznia. Nawet moje choinki powstaja w powietrzu :)




Wpadlam na minutkie, pokazalam conieco i dalej pracowac !!!! Milej pracy Wam zycze i oczywiscie noca kolorowych snow.

5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy tworzysz! Z tego posta najbardziej podobają mi się podkładki - prześliczne :) Zdecydowanie będę do Ciebie zaglądać a przy okazji zapraszam do siebie na candy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne prace, w kuli ze słoneczników również się zakochałam:) Bardzo fajny blog i będę tu stałym gościem:) Jednocześnie bardzo serdecznie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) wszystkie Twoje prace są prześliczne :) pozwól więc, że się tu zadomowię i, że będę Twoim częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń